19 Şubat 2009 Perşembe

Kasko Maliyeti

Daha önce kasko maliyetini paylaşacağımı söylemiştim. 1,5 ay kadar önce eski arabamı kasko yaptırmıştım. O kaskoyu yeni Matrix'ime taşıdım bunun maliyeti 128 TL.oldu. 360 yada 420 TL eski kaskom olduğunu düşünürsek. Bana 488-508 tl'ye mal olmuş oldu. Buda sıfır bir araba için oldukça düşük olduğu ortada. Bu arada aracın kaskosu sigorta şirketinin en özellikli kaskosu olduğunu söylemeden edemeyeceğim. Tabi şirketin 2002'den beri müşterisi olmam çok yüksek oranlarda indirim almama neden oldu. Ancak şunuda söylemeliyimki daha önce meriva almama ramka kala sigortacımı aradığımda 1000 tl'nin üzerinde ücret çıkarmıştı. Bu nedenle Türkiye'de üretilen bir arabanın daha ekonomik olacağı tezim doğrulanmış oldu. Dolayısı ile Hyundai Matrix daha elime geçmeden yüzümü güldürdü. Bu arada artık aracımın elime geçmesine 24 saatten daha az bir zaman kaldı. Doğrusunu isterseniz oldukça heyecanlıyım. Yarın öğleden sonra aracı teslim almayı planlıyorum. İlk izlenimlerimi paylaşırım. Cumartesi günü uzun süreli kullanmayı planlıyordum. Ne yazıkki o gün çalışmak durumunda olduğum için bunuda Pazara ertelemek durumunda kaldı. Bundan sonra araçla ilgili yaşadıklarımı sürekli paylaşıyor olacağım. Yani sitem daha sık güncellenecek. İlk uzun yolumuda 2 hafta sonra yapmayı planlıyorum. O deneyimimide paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder