19 Mart 2009 Perşembe

Okuyucu Kullanım Deneyimleri

Herkese merhaba,
Matrix Müşteri Deneyimleri sitemi bu sitenin takipçilerine de açmaya karar verdim. Eğer siz de bir matrix kullanıcı iseniz ve deneyimlerinizi paylaşmak isterseniz seve seve sitemin sayfalarını açabilirim. Bunun için e-mail adresim deneyimlerinizi yazıp göndermeniz yeterli olacaktır. Olumlu olumsuz tüm deneyimlerinizi hiçbir sansüre uğratmaksızın yayınlayacağımdan emin olabilirsiniz. Sonuçta göndereceğiniz deneyimler sizin yaşadığınız deneyimlerdir ve buna herkesin saygı göstermesi gerektiğini düşünüyorum.
Deneyimlerinizi bekliyorum.
Göndereceğiniz e-mail adresi : egitim04@yahoo.co.uk

11 yorum:

  1. An itibariyle bi Matrix'imiz oldu.
    Hele bi teslim alalım da; yszılar kendiliğinden gelir zaten...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun.
    Çok memnun kalacağını söyleyebilirim.
    Matrix

    YanıtlaSil
  3. Biz de matrix almayı düşünüyoruz ama hala tam karar veremedik.Ötv indiriminden yararlanamayan bir kişi olarak sizce şimdiki fiyatlar nasıl, makul mu? Ben matrix in görünüşüne ve diğer arabalara göre fiyatının uygunluğuna hayran oldum.Bir bayan olarak teknik özelliklerinden pek anlamıyorum.Eşim de hala tam olarak ikna olmadı.O daha çok satarken de değerinden fazla bir şey kaybetmesin, tutulan bir araba olsun diyor.Bilmiyorum ne yapcaz :-/

    YanıtlaSil
  4. Gül hanım selam,
    Bana kesilen fatura üzerinden hesapladığımda 4 bin TL civarında zararım olması gerekiyordu. Ancak geçtiğimiz c.tesi günü gittiğimde benim ödedeiğimle şu anki fiyatı arasında 1500 TL. civarında bir fark oluşuyor. Bu demektir ki bir ayda araç zamlanmış. Nisan ayındada euro yükselişinden ötürü bir zam geleceği daha söyleniyor. Benim üzüldüğüm nokta ödedeiğim para ile Matrix'in en full'unu alabilirdim şu an. Eğer şu an alırsanız nisan zammıda gerçek olusa ki bence olur. Şu an bu araç çok hesaplı. Satarken tutulan bir araba olup olmadığını henüz bilmiyoruz. Çünkü bu kasa daha 2. ele düşmedi. Bence şu şekilde değerlendirmenizde yarar olabilir. Bu araca ödeyeceğiniz paraya ne alabilirsiniz. Alabildiklerinize bakınca Yeni Matrix'in her yönden üstün olduğunu fark edeceksiniz. Üstelik 2. elde artık hiç bir araç değerine gitmiyor ve kolay satılmıyor.Satarken her araçta belli bir eziyet söz konusu bu eziyeti her araçta çekecekseniz hiç olmazsa kullanırken rahat edin derim. Bizimde Yeni Matrix'imizi çoğunlukla eşim kullanıyor. Hergün işe Matrix'le gidip geliyor. Bir bayan olarak sizde kullanacaksanız kendinizi çok güvende hissedeceğiniz bir araba. Görüş açısı çok güzel 360 derece her yöne hakim bir görüş açısı var. Ve trafikte herkesden yüksek olmak kendinizi iyi ve güvende hissettiriyor. Dün Matrix'den sonra eski arabamı kullandım. Kendimi yerde sürünüyormuş gibi hissettim. Tabi en iyi ve en doğru olan kararı siz ve eşiniz vereceksiniz. Ama kararınız Matrix yönünde olursa hiç pişman olmayacağınızı söyleyebilirim.
    Matrix

    YanıtlaSil
  5. Araba hakkındaki yeni yazılarınızı bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. blog biraz eski kalmış güncellenmesi gerekli diye düşünüyorum. bu araç içi net ortamında bie bu kadar az bilgi varken böyle bir site yapıp öksüz bırakmak olmamış.
    :(

    YanıtlaSil
  7. araca gaz taktırdım şehir içi 165 yakıyor fazlamı?

    YanıtlaSil
  8. ben 55 litre yakıtla 685 km şehir içi yol yaptım araç 1 haftalık iken yeni olduğunu söyleyip fazla yakar dediler

    YanıtlaSil
  9. selamlar,
    bugün itibariyle bende 2007 matrix 1.5 gl modeline sahip oldum.tüm otomobil piyasasına karşı gelerek aldım bu kararı.:))))
    aracın piyasası yokmuşşşş….
    son sahibi olursun dediler…..
    araca bayıldım,konforlu,dizel olduğu anlaşılmıyor bile…benzinli araç gibi serii…
    arka koltuklara bayıldım birde.çok rahat bu paraya bu konfor vallahi değer diyorum..
    ben memnun kaldım.
    teknik olarak konuşmuyor insanlar.galerici arkadaşımı aradım dedim 2007 matrix ne eder dedim 14 bin e alıp 15 bine satılır..
    dedim ben sana 16 vereceğim bul bana hemen alayım……
    ses yok….
    ses yok…
    hayali bir piyasa oluşmuş anlayacağınız.
    sahibinden.comdaki ilanlara bakın galerici ve sahibinden satılan ilanlarda fiyat farkı varmı..yok.
    kısaca diyeceğim alacağınız arabayı araştırın kronik sorunlar,masrafları vs….
    ona göre alın.şişirilmiş fiyatlı piyasası olan araçlardan daha kaliteli araçlar olduğunu göreceksiniz.
    hangi ustaya sorsanız mazdayı çok överler.abi alayım mı deseniz aman ha alma der…bu ne tezat değil mi??????
    arabaya siz bineceksiniz usta değil….
    herkese hayırlı yolculuklar

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Adana'dan 2009 Dizel 1.5 CRDI Team ABS matrix kullanıcısıyım. Her yıl ortalama 15-16 bin km. yol yapıyorum. Son zamlardan sonra şehir içi yakıt tüketimi kilometrede 0,27 Kr. (100 km.de ortalama 7.1 litre) Çünkü araç 1385 kg.Ancak şehir dışında bu oran ideal kullanımla 5,5-6 lt ye kadar düşüyor. Araç yukarıda söylenenler gibi çok konforlu ve geniş. Tek kusuru dış ortam seslerini (bozuk yol, hızlı giderken rüzgar sesi vb.) içeri alıyor. Bir de servis ücretleri motoru ERA ile aynı olduğu halde %10-20 daha yüksek. İkinci eli düşünmeyin. Satan da az, alanda. Sonuçta uygun fiyat isterseniz satarsınız. Araç çok fonksiyonel. Saklama cepleri, bölmeler, katlanır ve öne arkaya kayar arka koltuklar, diğer detaylarla donanımlı bir araç.
    Artık üretilmiyor. Yerine İX 20 üretilmeye başlandı. Ama hem motor daha düşük (1.4) Hem de fiyatı çok yüksek. Temiz bir Hyundai Matrix dizel yeni kasa bulursanız alın, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2006 otomatik hyundai elantradan 2009 dizel matrix'e geçmiş bulunuyorum. Fakat bu benim için maddi imkanlarım el verdiği ölçüde bir geri dönülmez yol gibi görünüyor. Zira öncelikle dizel motorun performansı muhteşem. Hele ki turbonun etkisi ile koltuğa yapışmak başka bir duygu. Yokuş yukarı sanki arkadan biri itiyor sizi. İkincisi yüksek mevkiden geniş bir görüş açısı ile araba sürerken diğer binek araçlar gözümde küçülüyor. Allah herkese böyle rahat sürüşler nasip etsin diyorum.

      Hyundai matrix Amerika'da sürdüğüm 7 kişilik mini van deneyimlerimi hatırlattı. Orada 3500 motor ile hissettiğim ivmeyi, burada 1.5 crdi motor ile almak garip bir duygu. Araçtan gelen bir takım sesler (tekerleklerden çamurluğa gelen taşlar) de büyük araç kullandığımı hissettiriyor.

      Matrix yüksek tavanı ve geniş arka yan pencereleri ile aile için güzel bir tercih olarak görünüyor. Fiyat-performans bakımından alternatiflere göre daha başarılı diye düşünüyorum. Herkese kazasız belasız sürüşler...

      Sil